De woning centraal bij verkopen!

Een woning verkopen is een spannende zaak en een woning laten verkopen al helemaal. U geeft uw belangrijkste bezit in handen van een makelaar waar u zich in elk geval thuis moet voelen. U wilt goed op de hoogte zijn van de werkwijze en van de voortgang van de verkoop. PH7 makelaardij biedt u al die zekerheden en haalt een groot deel van de spanning weg door duidelijk met u te communiceren over al deze zaken. Bij aanvang van onze werkzaamheden heeft u duidelijkheid over hoe uw woning verkocht wordt en de kosten. Belangrijk voor u om te weten is dat uw woning centraal staat tijdens de verkoop en zo aantrekkelijk mogelijk in beeld wordt gebracht bij de toekomstige koper. Want wij begrijpen heel goed dat u snel wilt verkopen voor een zeer goede prijs. Wilt u meer informatie? Bel dan naar 06-33680549 of stuur ons een e-mail.

Wat mag u van ons verwachten:

  • Woningopname door onze makelaar
  • Waardebepaling en vraagprijsadvies
  • Visuele beoordeling, bouwaard en onderhoud
  • Inhoud- en oppervlakteberekening (NVM normering)
  • Analyse verkoopcijfers lokale markt
  • Controle eigendomsbewijs en kadastraal uittreksel
  • Vragenlijst aanmaken
  • Maken van grote kleurenfoto's
  • Aanbiedingstekst maken
  • Plaatsing op onze website
  • Leveren en plaatsen van een bord of poster
  • Maken van een brochure
  • Presentatie op diverse sociale media
  • Deelname aan open huizen
  • Rondleiden van potentiële kopers
  • Nabellen van kijkers
  • Het voeren van onderhandelingen
  • Maandelijks contact omtrent de voortgang
  • Opstellen van de koopovereenkomst
  • Bespreken en doornemen koopovereenkomst
  • Infomeren notaris
  • Inspectie voor transport
  • Begeleiding bij transport
Transparante kosten
  • done Tarief inclusief BTW
  • done Geen kosten achteraf
  • done Geen intrekkingskosten
  • done Vast tarief
Direct contact?
  • phone 0592 - 460656
  • email info@ph7-taxaties.nl

Een vaste lage courtage!

U betaald bij PH7 makelaardij een vaste lage courtage, ongeacht de waarde van uw woning. Ook berekenen wij geen intrekkingskosten en u krijgt geen onvoorziene kosten achteraf.

Tenzij we anders afspreken gaan we uit van het volgende tarief:
1,5% ( incl. BTW) over de uiteindelijke verkoopsom met een minimum van € 1.815,- incl. BTW. Bij aanvang van de opdracht vragen wij een voorschot van € 450,- en verder geldt betaling van het resterende bedrag bij de notaris tijdens de overdracht, mits deze niet langer duurt dan 2 maanden na ondertekening van het voorlopige koopovereenkomst. Mocht dit wel het geval zijn dan ontvangt u een factuur voor het resterende bedrag bij het ondertekenen van de voorlopige koopovereenkomst.

Na het eerste informatieve gesprek krijgt u van ons een helder overzicht van de kosten en de te verlenen diensten.