Een nieuwe keus vooruitlopend op wijziging van wet en regelgeving!

Vooruitlopend op de uitvoering van deze wet- en regelgeving vanaf april 2018, heb ik besloten hierin alvast mijn koers te gaan bepalen en mijn dienstverlening te gaan concentreren op het taxeren van onroerend goed. Dat betekent dat de nadruk van onze dienstverlening op het taxeren gaat liggen en dat het aankopen van onroerend goed – het makelen – een ondergeschikte rol zal krijgen totdat de scheiding definitief is geworden. In elk geval het verkopen van onroerend goed is vanaf 1 januari 2018 niet meer aan de orde. Het volledig toeleggen op het taxeren van onroerend goed zal er voor zorgen dat onafhankelijkheid meer en beter gewaarborgd is bij het vaststellen van de waarde van het onroerend goed en geeft daarom meer vertrouwen naar opdrachtgevers zoals financieringsinstellingen. Daarnaast geeft het ons de ruimte om ons eigen product – de statustaxatie – (nulmeting) volop aandacht te geven. Wilt u meer informatie? Bel dan naar 06-33680549 of stuur ons een e-mail.

Wat mag u van ons verwachten:

  • Woningopname door onze makelaar
  • Waardebepaling en vraagprijsadvies
  • Visuele beoordeling, bouwaard en onderhoud
  • Inhoud- en oppervlakteberekening (NVM normering)
  • Analyse verkoopcijfers lokale markt
  • Controle eigendomsbewijs en kadastraal uittreksel
  • Vragenlijst aanmaken
  • Maken van grote kleurenfoto's
  • Aanbiedingstekst maken
  • Plaatsing op onze website
  • Leveren en plaatsen van een bord of poster
  • Maken van een brochure
  • Presentatie op diverse sociale media
  • Deelname aan open huizen
  • Rondleiden van potentiële kopers
  • Nabellen van kijkers
  • Het voeren van onderhandelingen
  • Maandelijks contact omtrent de voortgang
  • Opstellen van de koopovereenkomst
  • Bespreken en doornemen koopovereenkomst
  • Infomeren notaris
  • Inspectie voor transport
  • Begeleiding bij transport
Transparante kosten
  • done Tarief inclusief BTW
  • done Geen kosten achteraf
  • done Geen intrekkingskosten
  • done Vast tarief
Direct contact?
  • phone 0592 - 460656
  • email info@ph7.nu

Een vaste lage courtage!

U betaald bij PH7 makelaardij een vaste lage courtage, ongeacht de waarde van uw woning. Ook berekenen wij geen intrekkingskosten en u krijgt geen onvoorziene kosten achteraf.

Tenzij we anders afspreken gaan we uit van het volgende tarief:
1,5% ( incl. BTW) over de uiteindelijke verkoopsom met een minimum van € 1.815,- incl. BTW. Bij aanvang van de opdracht vragen wij een voorschot van € 450,- en verder geldt betaling van het resterende bedrag bij de notaris tijdens de overdracht, mits deze niet langer duurt dan 2 maanden na ondertekening van het voorlopige koopovereenkomst. Mocht dit wel het geval zijn dan ontvangt u een factuur voor het resterende bedrag bij het ondertekenen van de voorlopige koopovereenkomst.

Na het eerste informatieve gesprek krijgt u van ons een helder overzicht van de kosten en de te verlenen diensten.